شرح وظايف |
واحد بازرسی • تهیه و تنظیم برنامههای بازرسی مستمر ، دورهای و یا موردی از واحدهای تابعه به منظور سنجش میزان «مطابقت عمل و عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف، برنامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی دانشگاه • بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران وکارکنان با ارباب رجوع • تهیه گزارشات نوبه ای در فواصل منظم جهت اطلاع رییس دانشگاه از عملکرد واحدهای مختلف • برقراری ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظیفه مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور • تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها ، مدیران و کارکنان بر اساس بازرسی های انجام شده و ارائه گزارش به ریاست / مدیریت واحد و بررسی راهکارهای اصلاحی در صورت انحراف از معیار • کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مدیران ذیربط و ریاست دانشگاه • آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان با همکاری واحد آموزش دانشگاه
• اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به واحد امور ذیربط به منظور اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات واحد ارزیابی عملکرد • همکاری در تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد دانشگاه و واحد های تابعه • اجرای دستورالعملهای ارزیابی عملکرد و تکمیل فرم های مربوط و تهیه مستندات لازم • احصاء فرم های تکمیل شده و مستندات آنها و ارایه به کمیسیون تحول اداری دانشگاه • همکاری و هماهنگی با کمیسیون تحول اداری دانشگاه به منظور تعیین و تأیید امتیازات • نظارت بر حسن اجرای برنامههای ارزیابی عملکرد در دانشگاه و واحد های تابعه و تحلیل و آسیب شناسی ارزیابیهای انجام شده و ارائه پیشنهادهای لازم
• انجام مطالعات و تحقیقات لازم در رابطه با برنامههای ارزیابی عملکرد و شاخص های مورد عمل و ارائه پیشنهادهای لازم واحد پاسخگویی به شکایات • دریافت شکایات سامانه ای، حضوری، تلفنی و مکتوب مراجعین و کارکنان • بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی • بررسی و پاسخگویی به شکوائیه های ارسالی از نهادهای نظارتی و سایر واحدهای فرادستگاهی • پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادات واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
• جمع بندی شکایات به صورت دوره ای و تجزیه و تحلیل شکایات و ارائه گزارش برای ریاست دانشگاه و واحدهای تابعه و ارائه راهکارهای اصلاحی جهت کاهش میزان شکایات |
تاریخ به روز رسانی: | 1399/08/18 |
تعداد بازدید: | 3994 |