اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
۱۴۰۳/۱۰/۶
شرح وظايف
واحد بازرسی
• تهیه و تنظیم برنامه‌های بازرسی مستمر ، دوره‌ای و یا موردی از واحدهای تابعه به منظور سنجش میزان «مطابقت عمل و عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف، برنامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی دانشگاه
• بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران وکارکنان با ارباب رجوع
• تهیه گزارشات نوبه ای در فواصل منظم جهت اطلاع رییس دانشگاه از عملکرد واحدهای مختلف
• برقراری ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظیفه مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور
• تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها ، مدیران و کارکنان بر اساس بازرسی های انجام شده و ارائه گزارش به ریاست / مدیریت واحد و بررسی راهکارهای اصلاحی در صورت انحراف از معیار
• کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مدیران ذیربط و ریاست دانشگاه
• آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان با همکاری واحد آموزش دانشگاه
• اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به واحد امور ذیربط به منظور اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات
 
واحد ارزیابی عملکرد
• همکاری در تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد دانشگاه و واحد های تابعه
• اجرای دستورالعمل‌های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرم های مربوط و تهیه مستندات لازم
• احصاء فرم های تکمیل شده و مستندات آنها و ارایه به کمیسیون تحول اداری دانشگاه
• همکاری و هماهنگی با کمیسیون تحول اداری دانشگاه به منظور تعیین و تأیید امتیازات
• نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های ارزیابی عملکرد در دانشگاه و واحد های تابعه و تحلیل و آسیب شناسی ارزیابی‌های انجام شده و ارائه پیشنهادهای لازم
• انجام مطالعات و تحقیقات لازم در رابطه با برنامه‌های ارزیابی عملکرد و شاخص های مورد عمل و ارائه پیشنهادهای لازم
 
 واحد پاسخگویی به شکایات
• دریافت شکایات سامانه ای، حضوری، تلفنی و مکتوب مراجعین و کارکنان
• بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
• بررسی و پاسخگویی به شکوائیه های ارسالی از نهادهای نظارتی و سایر واحدهای فرادستگاهی
• پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادات واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
• جمع بندی شکایات به صورت دوره ای و تجزیه و تحلیل شکایات و ارائه گزارش برای ریاست دانشگاه و واحدهای تابعه و ارائه راهکارهای اصلاحی جهت کاهش میزان شکایات
 
 
تاریخ به روز رسانی: 1399/08/18
تعداد بازدید: 3994
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal