اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
۱۳۹۸ دوشنبه ۱۸ آذر
1398/03/07
انتصاب سرپرست معاونت توسعه و مديريت منابع دانشگاه
وبدا؛ با ابلاغ حكمي از سوي سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، دكتر علي ضامن صالحي فرد از اعضاي هيئت علمي به سمت سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع اين دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن اين ابلاغيه خطاب به دكتر صالحي فرد آمده است؛ با عنايت به تعهد، تجربه، تخصص و پشتكار جنابعالي، به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست معاونت توسعه مديريت ومنابع منصوب مي شويد. اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته وظايف با رعايت اصول قانون مداري ، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در جهت خدمت و ارتقاء سلامت مردم استان مؤفق و مؤيد باشيد .
در ادامه نيز، تعيين سياستها و خط مشي هاي دانشگاه در زمينه مديريت و برنامه ريزي منابع انساني ، مالي ، فيزيكي و اطلاعاتي، تامين نيازهاي نيروي انساني ، مالي ، فيزيكي و اطلاعاتي دانشگاه ، نظارت بر حسن اجراي قوانين و مقررات اداري ، مالي و استخدامي كليه واحدهاي تابعه دانشگاه و تعيين و ابلاغ ضوابط و دستورالعملهاي لازم در زمينه امور پرسنلي ، اداري ، مالي ، امور عمومي ، نگهداري حسابها ، انجام هزينه ها ، حفظ اموال و نظارت بر اجراي آنها براي مبنا قرار گرفتن در برنامه ريزي ها به سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع توصيه شده است.
همچنين نظارت بر عملكرد اعتبارات اعم از جاري و عمراني و اختصاصي، نظارت بر تنظيم امور محاسباتي و رسيدگي به صورتحسابها ، اسناد و گزارشهاي مالي، ايجاد هماهنگي بين واحدهاي اداري و مالي ،حوزه ستادي و دانشگاه، مطالعه ، بررسي و پيشنهاد طرحهاي اصلاحي در مورد توسعه سازمان و مديريت در محورهاي نظام مديريت ،ساختار و تشكيلات ، سيستمها و روشها ،طبقه بندي مشاغل و آموزش علوم و فنون اداري – مديريتي و تنظيم سياستها و خط مشي هاي تدوين بودجه بر اساس سياستها و برنامه هاي مصوب وزارتخانه و دانشگاه از ديگر نكاتي است كه جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ريزي ها به دكتر صالحي فرد توصيه شده است.
دكتر شيراني در ادامه متن اين ابلاغيه از سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع خواسته است، تهيه و ارائه مناسب ترين طرحهاي معماري و عمراني واحدهاي آموزشي ، بهداشتي و درماني منطبق با اصول علمي و امكانات و شرايط جغرافيايي و فرهنگي و اقليمي،‌ بررسي نيازهاي ساختماني ، تاسيساتي و تجهيزات و بررسي جهت تامين ، نگه داشت ، نوسازي و توسعه مراكز و موسسات بهداشتي ، درماني ، آموزشي و پژوهشي و نظارت بر تهيه ، تنظيم و اجراي طرح هاي عمراني و ابلاغ قوانين و مقررات ، مصوبات ، آيين نامه ها و اساسنامه هاي مربوط به واحدهاي تابعه را نيز در برنامه ريزي ها مد نظر قرار دهد.
گفتني است، تهيه و تنظيم طرحها و پيشنهادات در ارتباط با حوزه معاونت، پيگيري امور مربوط به طرح تحول نظام سلامت، رسيدگي به معيشت كليه همكاران محترم در همه رده‌ها و پرداخت هر چه سريع‌تر مطالبات معوق، هموار كردن حضور بخش خصوصي داخلي و خارجي جهت سرمايه گذاري در نظام سلامت با شيوه‌هاي مختلف و راهكاري مؤثر،‌ استفاده از ظرفيت سازمان‌هاي مردم نهاد و خيّرين سلامت،‌ صيانت از منابع انساني ، فيزيكي و مالي و پيگيري برگزاري جلسات هيأت امناء و تهيه پيش نويس مصوبات جلسه از ديگر نكات يادآوري شده در ادامه متن اين ابلاغيه است.
تعداد بازدید:
8
نویسنده:
منبع:
https://skums.ac.ir
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد، بلوار آيت ا... كاشاني، ستاد مركزي دانشگاه علوم پزشكي، ساختمان شماره 1، طبقه اول، راهروي شماره 2
كدپستي : 8816758915         تلفن : 33342411-33343006-038
دور نگار :  33343006 -038
Arzyabi@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1398/09/18
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal