۱۴۰۴ دوشنبه ۱۸ آذر
1398/11/07 /Dorsapax/Data/Sub_83/File/photo_2020-01-27_11-39-00.jpg
از سوي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات تشكيل شد:
جلسه آسيب شناسي فرايند خريدها در دانشگاه با حضور مدير بازرسي، سرپرست مديريت امور پشتيباني و رفاهي دانشگاه، 70 نفر از مسئولين امور اداري / امور عمومي و كارپردازان واحدهاي تابعه دانشگاه روز يك شنبه 98/11/6 در سالن جلسات معاونت دارو و غذا برگزار شد. در اين جلسه مدير بازرسي لزوم توجه به اسناد و قوانين بالادستي، دستور العمل زنجيره تأمين كالا و خدمات ، اولويت بندي خريدها ، فرايند صحيح خريد دارو ، كالا و تجهيزات و گلوگاه هاي فساد احتمالي در اين فرايند را تشريح نمودند و چالش ها و مشكلات مربوط به خريد دارو ، كالا و تجهيزات توسط حاضرين مطرح و درخصوص راه كارهاي مرتفع نمودن آنها چاره انديشي شد.
تعداد بازدید: 167
Powered by DorsaPortal