۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1398/08/11 /Dorsapax/Data/Sub_83/File/padafandc.jpg
اعلام عناوين روزهاي هفته پدافند غير عامل وزارت بهداشت
وبدا؛ مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: روز شمار هفته پدافند غير عامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اعلام شد.
به گزارش وبدا؛ سيد علي درخشان افزود: چهارشنبه هشتم آبان ماه 98، با عنوان پدافند غير عامل، سلامت پايدار و رصد و پايش مخاطرات و تهديدات، پنج شنبه نهم آبان ماه جاري با عنوان پدافند غير عامل، سلامت پايدار و فرايند تشخيص و آشكارسازي مخاطرات و تهديدات نامگذاري شده است.
به گفته وي، عناوين روز هاي جمعه دهم و شنبه يازدهم آبان ماه نيز به ترتيب پدافند غير عامل، سلامت پايدار، مردم محوري، آموزش و توسعه فرهنگ عمومي و پدافند غير عامل، سلامت پايدار و ذخاير استراتژيك نامگذاري شده است.
درخشان، از انتخاب عنوان پدافند غير عامل، سلامت پايدار و شبكه پاسخ به سوانح بحران ها در نظام سلامت براي روز يكشنبه دوازدهم آبان ماه 98 خبر داد و افزود: براي روز دوشنبه سيزدهم آبان ماه نيز عنوان پدافند غير عامل،‌ ديپلماسي و سلامت دفاعي انتخاب شده است.
وي گفت: چهاردهم آبان ماه نيز با عنوان پدافند غير عامل، آينده پژوهشي، تحقيق و سلامت دفاعي نامگذاري شده است.
وي در ادامه از برگزاري نمايشگاه عكس مناسبت هفته پدافند غير عامل در دهمين روز از آبان ماه در محل مصلاي بزرگ حضرت امام (ره ) به خبر داد.
مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در پايان به برگزاري همايش علمي پدافند غير عامل و تهديدات بيولوژيك در اين دانشگاه اشاره داشت و افزود: اين همايش با دعوت از مسئولين استاني و با حضور رياست و معاونين دانشگاه و پرسنل شاغل در مجموعه و با احتساب امتياز بازآموزي در چهاردهمين روز از آبان ماه با همكاري دانشگاه و مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان از ساعت 8 صبح در سالن همايش هاي ابن سيناي مجتمع رحمتيه برگزار مي گردد.
تعداد بازدید: 91
Powered by DorsaPortal