۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1397/12/08 /Dorsapax/Data/Sub_83/File/dr davoodi.jpg
با حكم وزير بهداشت؛

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در حكمي دكتر سيدحسين داوودي را به عنوان مشاور وزير و مديركل حوزه وزارتي منصوب كرد.

جناب آقاي دكترسيد حسين داوودي

با توجه به سوابق ارزنده علمي و اجرايي جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان مشاور وزير و مديركل حوزه وزارتي منصوب مي شويد تا با استعانت از پروردگار بزرگ و بهره گيري از مشاركت كليه همكاران،  پاي بندي به منشور و پيروي از مشي اعتدال دولت تدبير و اميد به انجام امور محوله بپردازيد

انتظار مي رود موارد ذيل مورد توجه ويژه جنابعالي قرار گيرد.

1. سعه صدر، خوشرويي، تكريم ارباب رجوع ، امانت داري، پاكدستي، سرعت عمل و پاسخ به موقع به مطالبات و مكاتبات مردم، نمايندگان محترم آنها و مديران ، همكاران ديگر دستگاه ها و سازمان هاي مردم نهاد مسئوليت سنگين جنابعالي و تمام همكاران حوزه وزارتي است كه اميدوارم سرلوحه امور باشد.     

2. انتقال بي پيرايه مطالبي  كه از طريق معاونين محترم، روساي دانشگاه ها و دستگاه هاي تابعه و ذيربط  و يا به شيوه نصيحت، تذكر، گلايه و يا پيشنهاد توسط مردم، نمايندگان ملت و سازمان هاي مردم نهاد منتقل مي شود انتظار مستمر اينجانب است كه ضروريست رعايت فرماييد.

3. استقرار سامانه مناسب جهت رديابي كليه مكاتبات و پيگيري علت هرگونه تاخير در پاسخ و اعلام به موقع به واحد مربوطه جهت تسريع در پاسخ گويي،كاهش ديوانسالاري و نهايتا استفاده مطلوب از مزاياي دولت الكترونيك از ديگر مواردي است كه انتظار مي رود بدان بپردازيد و هرگونه نقصان در برقراري آن را مرتفع نماييد.

4. گرچه ديدار مديران ارشد در ستاد وزارتخانه و يا بازديدهاي استاني ميسر است مع الوصف صداي كارمندان و خدمتگزاران خدوم و مردم شريف به سهولت شنيده نمي شود، كارمندان سراسر كشور و مردم گاهي حرفهايي دارند كه مي خواهند با وزيرشان در ميان گذارند كه متاسفانه به دليل ضيق وقت و حاجب و دربان هايي كه گمارده ايم مقدور نيست.

لذا ترتيبي اتخاذ شود  كه حداقل هفته اي 2 تا 3 ساعت در زمان و روز مشخص با اطلاع قبلي مردم و همكاران استان ها، اينجانب توفيق شنيدن مستقيم صداي مردم و همكارانمان را داشته باشم.

استفاده از سامانه صوتي و يا صوتي تصويري مي تواند اين  ارتباط را تسهيل نمايد. 

از اين پس تمام برنامه هاي هفتگي اينجانب كه توسط معاونين محترم و يا روساي محترم دانشگاه ها و دستگاه هاي تابعه و نمايندگان محترم مجلس و ديگر دستگاه ها پيشنهاد مي شود فقط با تاييد نهايي جنابعالي پس از مشورت با اينجانب قابل اجرا تلقي خواهد شد .

توفيق جنابعالي را از پروردگار مهربان مسئلت دارم.

قدرداني از خدمات دكتر كشاورز

وزير بهداشت همچنين در پيامي از خدمات دكتر كشاورز در مدت تصدي مسئوليت مشاور وزير و مديركل حوزه وزارتي قدرداني كرد.

متن اين پيام به شرح زير است:

برادر گرامي جناب آقاي دكتر  حسين كشاورز

خدمتگزاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فرصتي مغتنم و نعمتي بزرگ است كه خداوند متعال به بندگان برگزيده خويش عطا مي فرمايد. لذا بدين وسيله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شايسته شما در مدت تصدي مسئوليت مشاور وزير و مديركل حوزه وزارتي صميمانه تشكر و قدرداني مي نمايم.

توفيق جنابعالي را در خدمت به مردمان نيازمند اين سرزمين در مناصب و جايگاه هاي ديگر از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

تعداد بازدید: 72
Powered by DorsaPortal